dimarts, 21 de desembre del 2010

Kinect: nova tecnologia o tecnologia millorada?

Fa uns dies em vaig comprar Kinect i he de dir que m'ha agradat molt. És senzill i només cal moure's una mica per jugar a qualsevol dels seus jocs. Però clar .. no us recorda a res Kinect? Exacte, s'assembla molt a Eyetoy de PS2, però és només una vulgar còpia o alguna cosa millorada? En la meva opinió crec que és una tecnologia bastant millorada, per exemple, la càmera és més potent, ja no cal moure la càmera per enfocar a tu ara la càmera et busca a tu. Encara que hi ha pocs jocs (per ara), no avorreixen per a res, i jugar amb amics ja és una altra experiència. En definitiva jo crec que Kinect és com Eyetoy, només que millorat al 100%. Però clar que aquest tipus de perifèrics són cars i cal esperar una mica perquè baixin, jo he tingut la sort de poder comprar-lo, però sempre passa amb els perifèrics. En fi, Kinect és una de les millors apostes perifèriques de l'any, crec que li va molt per sobre a Move.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada